Gode råd

Inden man melder sit barn ind i Musik og Billedskolen, er der nogle ting man skal gøre sig klart. Det er vigtigt at hjælpe sit barn med at huske at komme til undervisningen og støtte det i at øve sig hjemme - gerne lidt hver dag, frem for én gang om ugen! Man skal huske at melde afbud, hvis ens barn er sygt, på ferie eller forhindret af andre årsager. Musik- og Billedskolelærerne kender ikke til skolens eller Zahlittens og Åbenskolens program. Prøv at undgå at melde dit barn til ture el. lign. i Zahlitten eller Åbenskolen samme dag, som der er undervisning i Musik- og Billedskolen!

Det er meget populært at gå i Musik- og Billedskolen, og det er vi naturligvis meget glade for. Det betyder dog også, at der er venteliste på nogle instrumenter og hold.